2015. november 9., hétfő

A pénz szeretet imája


A pénz szeretet imája


Egyetemes Isteni Ősforrás;

Ezt az időt annak szentelem, hogy megnyissam magamat és az életemet a bőséged előtt.
A bőség előtt, amely szabadon áramlik végig tiszteletreméltó világon.
A bőség előtt, amelyek sokak ajándéka, nemcsak keveseké.
A bőség előtt, amelyhez születésemtől fogva jogom van, mert én Isteni lény vagyok a megvilágosodás felé vezető úton.
Segíts engem abban, hogy megtanuljam: a pénz, nem más, mint Te vagy a pénz a Te részed, ahogy én is a Te részed vagyok és Te is azén részem vagy.
Segíts engem abban, hogy megtanuljam a pénz spirituális tanuló ösvényem szerves részét képezi.
Segíts engem abban, hogy megtanuljam: a pénz nem az enyém, nem tartozik az irányításom alá.
Taníts meg engem arra, hogy energiaként tudjak a pénzre tekinteni, olyan energiaként, amelyet szeretetté változtathatunk.
Hogy minden általam elköltött összeg a belőlem áradó szeretet és fény áramlatán kerüljön a forgatagba.
Hogy minden általam elköltött összeg szeretet vihessen egy másik ember életébe.
Segíts engem mindennap, hogy meg tudjam nyitni a szívemet és az elmémet a lehetőség előtt, hogy képes vagyok negatív elképzeléseimet új meggyőződéssé formálni, amelyben Pénzből Szeretet van.

Mély hálát érzek a segítségért és mind azért a bőségért, amelyben naponta részesíted életemet.

Így van.

Barbara Wilder
A pénz: Szeretet c könyvéből...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény