2015. november 9., hétfő

Ima a legmagasabb színtű kapcsolat létrehozásáért




Ima a legmagasabb szintű kapcsolat létrehozásáért..


Kedves Isteni Egyetemes Elme!


Most minden kapcsolatomat felajánlom Neked.
Ahogy ezt teszem, megértem, hogy életem legmagasabb rendű terve felé vezetsz engem.
Töröld az életemből, és alakítsd át a legmagasabb rezgésűvé minden olyan kapcsolatomat, amely jelenleg nem szolgál engem.
Segíts kiszabadulnom azokból a kötelékekből, amelyek többé már nem részei kinyíló utazásomnak.
Tégy vonzóvá azoknak az embereknek, akik Isten erejének hordozói a szívemben.
Engedd tudnom, minden nap egyre mélyebben és mélyebben, hogy mennyire megérdemlem a békés, harmonikus, dráma mentes, egyenlőségen alapuló, kiegyensúlyozott és szeretet alapú kapcsolatokat.
Dobj ki minden olyan rezgést az energia mezőmből, ami bármi mást vonzana, mint a tápláló, tudatos kapcsolatokat.
Törölj minden olyan régi szokást az életemből, ami távol tart a másokkal való szeretet energiájú kapcsolódástól.
  Szabadíts fel a társfüggő és a függő kapcsolati viselkedések alól.
Ezennel elfogadom, bevonzom és üdvözlöm a kapcsolódások legmagasabb szintjeit az életembe.
A szeretet bőségével vagyok áldott.

Sophie Bashford
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény