2016. június 13., hétfő

Hálás vagyok

Kedvesek!

Hálás vagyok, hogy az idő milyensége, minősége megváltozott, teljesebb, tartalmasabb, színesebb lett.
 Hálás vagyok azoknak, akik segítettek ebben s tartalmasabbá tették a napjaimat és rámutattak arra, hogy mennyi minden van még a világon, ami értelmet ad hétköznapjaimnak. 
Most már a hétköznapjaim nem szürkék, hanem színesek, eddig az időt ellenségemnek tekintettem, most már barátok vagyunk, megtanultam bánni az idővel, most már nem úgy érzem, hogy nincs időm semmire, hanem úgy, hogy van mindenre időm ezáltal a feladatok könnyebben megvannak.  A titok az, hogy ajándékként élek meg minden percet, órát, napot, hetet és évet, ajándékba adom az időt, amit mással töltök. Köszönöm és hálás vagyok ezért.

Szeretettel és Áldással,

FénySzív33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény