2016. április 5., kedd

Lelkem álma


Kedvesek!

Egy újabb álom vált valóra a hétvégén, az Univerzum beavatott és befogadott kozmikus gyógyítói terébe s ezáltal gyógyítói csatornává váltam. Vége tért a 2 éves lélekgyógyász képzésem, levizsgáltam. Életem egyik legfontosabb döntését hoztam meg, amikor jelentkeztem lélekgyógyász - energetikus képzésre, ezzel elindult az életem egy új szakasza. 

Újabb tudással lettem gazdagabb, amit az emberiség, a világ javára fordíthatok szeretettel.  

E két év alatt teljesen átalakult az életem, már előtte elindult a terep rendezés, új helyre költöztünk és ezzel elindult az átalakítás minden téren. Pont egybe csúszott a ház átalakítása a tanulmányaimmal (én akkor tehernek éltem meg) házzal együtt alakultunk s közben rengeteget tanultam és tapasztalhattam emberségből, alkalmazkodásból, megengedésből, elfogadásból, türelemből, de amit megálmodtunk elkészült.
 Tudatosan, univerzum energiáit is figyelembe véve folytak az átalakítások pl: amikor anyagot rendeltünk, akkor nem az általunk megrendelt mennyiséget hozták, hanem többet vagy kevesebbet, a miértje akkor derült ki, amikor beépítésre került, hogy pont annyi kellett. Ez az elfogadás és megengedés  ideje volt. 
Volt, amikor lelassult a folyamat, mert éppen valaki nem ért rá nekünk segíteni, akkor éppen a türelmet tanultuk és a kitartást, mert a célt láttuk magunk előtt.  

Miért pont a ház építéssel hozom analógiába?

Az otthonunk hűen tükrözi lelkiségünket, ha lelkünk házát alakítjuk át, ugyanez történik megváltozik az életünk, helyzetünk, környezetünk, kapcsolatok iránya és egy idő után azt vesszük észre, hogy egy csodálatos álomban élünk, ahol mi alakítjuk és teremtjük az életünk történéseit, de ehhez a változás kapuja kihagyhatatlan.
Nem véletlenül mondják, hogy egy ház építése illetve átalakítása családokat ugraszt szét, ilyenkor a belsőnk is átalakul a házzal együtt, s teljesen más lesz a lélekvilágunk a célok szétválasztódnak.

Én mindenkit, arra biztatok, hogy merjen dönteni (felborítani mindent) és a döntései által megteremtett új helyzetet(újra rendet csinálni) elfogadni, sodródni az Univerzum áramlatával, fogadjuk el, hogy egy magasabb intelligencia a legjobbat adja nekünk. 
 
Kaptam egy csodálatos otthont, csodálatos családdal, csodálatos társat út közben. Úgy érzem, hogy a nagy átalakulás alatt káoszból rend lett és most már tudok a külvilág felé is nyitni, mert a belső világomban az alap rend meg van, ami folyamatosan fejlődik, erősödik.

Köszönöm mindenkinek, akik ehhez hozzájárultak világon mindenhol és hálás vagyok mindenkinek, hogy bölcsességem útján haladhatok és új alapokra helyezhettem az életem folyását.

Lélekben való munka, már többször bizonyította, hogy ez hozza el az igazi változást az életünkben, ezért döntöttem a lélekgyógyászat mellett plusz még ráadásként kreativitásomat is kiélhetem a csodálatos, erős lélekvárak építése közben.

Szeretettel várlak, ha hívást érzel és elfogadsz gyógyítóként.

Áldással,

 FénySzív33



Kapcsolódó cikk:

http://szellemfenye.blogspot.hu/2016/01/magamrol.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény