2016. május 11., szerda

Hála

Kedvesek!

Hála telt szívvel gondolok az elmúlt napok történéseire. Boldog vagyok, hogy a lelki utamat járom s ezzel példát mutatva társadalomnak, hogy lehet másképp is élni. Folyamatosan hullanak le az álarcok s egyre jobban ösztönzöm magam, hogy az önvalóm teljes szeretettével forduljak elsősorban önmagam felé, még akkor is, ha olyan helyzetbe kerülök, amikor nemet mondok, ekkor én a szeretet tiszta fényét választom.
 Hálás vagyok és köszönöm, hogy egyre több lehetőség nyílik meg utamon, ami a céljaim megvalósításához vezetnek.

Az út, akkor simul ki teljes egészében, amikor elfogadom, hogy képes vagyok rá s megtudom csinálni.
S egyre jobban tudom s tapasztalom, hogy felemelő érzés a szeretet útján járni, néha van lehetőségem vissza tekinteni a múltba s mindig boldogsággal tölt el, hogy igen érdemes felállni s felelősséget vállalni a saját életem felett, visszaadni Önmagamnak a szabadságot legszebb ajándék. Köszönöm.
Szeretettel s Áldással,

FénySzív33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény