2016. május 31., kedd

Mantra


Kedvesek!

Kapcsolódom szellememhez,
Isteni részemhez,
Teremtő Egységemhez,
A teljességhez.

Így vagyok egész.

Hitem erős,
Szándékom szikla szilárd,
Kitartó vagyok,
Célra vezető úton vagyok.*

Tudom, hogy valamikor lépésben,
Valamikor száguldok,
Valamikor megállok,
Rajtam múlik, hogyan haladok. 


*Ez a mantrikus része, a versnek, sokat segít, ha kétségeid vannak, félelemeid vannak döntésben, még nem érzed, hogy eljött az ideje, hogy tovább menj. Az elmúlt egy hónap energetikailag megterhelő volt, a múlt terheitől való tisztulásra, a karmikus feladataink megoldására fókuszáltunk. A megoldás már megszületett, az irány már mindenki számára egyértelmű. Gábriel Arkangyal ezekben az ügyekben nagyon tud segíteni, hiszen a család, a házasság és a gyerekek ügyében hozzunk most döntéseket.
Nem véletlen vagyunk egy családban ( anyuka, apuka, nagymami, nagypapi, testvérek, gyerekek és a társunk), mert megoldandó feladataink vannak egymással és ez már sok száz éves feladat, hogy szeretettel megoldjuk eme küldetésünket.

Alternatív gyógyászatban sok ezerféle lehetőség van, ami közül tudsz választani, ha hívást érzel várlak szeretettel.

Beszéljük meg az időpontot.

Szeretettel és Áldással,

FénySzív33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény