2016. május 20., péntek

Hálás mindennapok

Kedvesek!

Hálás vagyok a mindennapi megéléseiméért, a tapasztalásért és a folyamatos megvilágosodásért, tudom, hogy ezek nélkül nem tudnék magamhoz közel kerülni. Az út, amin járok rólam szól s mindent amit látok, hallok s megérint én vagyok. S a bennem lévő érzések döntik el, hogy én éppen merre veszem az irányt. Rossz meg a jó mindkettő bennem van s ez jó, mert erősít abban, hogy minél tisztábban lássak, halljak, érezzek. Hálás vagyok, hogy a történések s a történetek gyorsan áthaladnak életemen s nem időznek nálam, hamar felismerem s tovább lépek. Tudom, hogy minden energia s minden engem támogat egyszerűen kérem, hogy segítsenek.
 Köszönöm, hogy itt voltál s támogattál abban, hogy felfedezzem újra Önmagam és még több szeretetet kapjak általad. Mai nappal elengedem nehezteléseket s a nehézségeket már nincs szükségem rájuk. Szeretem őket, de most már mindenki lépjen tovább az útján s haladjunk célirányosan álmaink megvalósítása felé.

Szeretettel és áldással,

FénySzív33 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény