2015. március 12., csütörtök

Fény avatott lettem..


Kedveseim!

Boldog a lelkem...

2 éves energiagyógyász képzésem során, első év befejezéseként Fény avatott lettem, az égi vezetés jóváhagyásával.

Nagyon boldog vagyok, végre Én is végezhetem a Fénnyel való munkát, amire már oly régen vágytam.
Rengeteg SZERETET próbán kellett végig mennem, de megérte, hiszen a csodák MOST kezdődnek igazán.
Hatalmas előre lépés, ha minden egyes nap dolgozik magán az ember...meditálni olyan, mint a levegő vétel...Önmagadba vezető út.

Sokszor mondogattam, hogy ismerem magam...az egom állította ezt. Elindultam az Önismeret útján s lépésről - lépésre, olvadt le Rólam az ego álruhája s beismertem magamnak, dehogyis ismerem magam, egy - egy mélyebb kutatás során rájön az ember lánya, hogy valódiság rétegek alatt van.



Új mindig lesz a nap alatt, de ahogy fejlődik az emberi lélek, egyre kevesebbszer engedi be a fájdalmat, illetve azonnal beindul a tisztítási folyamat.
Egyszerűen a lélek automatikusan tudja, hopp ez egy gomb,amit most megnyomtak s addig fáj még nem tisztul ki.

Fontos betartatni a lépésről - lépésre szabályt, ami azt jelenti, hogy apránként lépjünk előre, részletekben rejlik az igazság s az ok okozat. Rohanni előre nem lehet, mert részletek maradnak el, ami később hiányozni fog.

Részletekből nyerünk tapasztalást, erőt, Fényt, boldogságot s nem utolsó sorban megpihenünk a megtapasztalásban.



Mit is jelent a Fénnyel való munka?

Maga a Fénnyel ( energia ) gyógyulási folyamatot idézek elő, színek segítségével, persze közben elmondom az információt ( a léleknek a magyarázatot az ok - okozatra), amit föntről súgnak a Fénymesterek.

Szeretettel várlak Szellemi Fénytérbe, hogy a lélek sebeid begyógyuljanak, Fénymesterek közreműködésével.

Jelentkezni e-mailen ( csodakutja333@gmail.com), ha hívást érzel az Önismeret paradicsomába.

Foglalkozás időtartalma egy óra, ami távgyógyítás formájában, skypon történik,
az ára átutalással fizetendő, ami 9000Ft.

Szeretettel s Áldással,

Anahita









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Fényörvény